Priprema i optimizacija fotografija ne dopušta da fotografija na veb-stranici postane teret, umesto naša najveća prednost.
Mnogo je razloga, kao deo ovog odgovora, a ovde ćemo navesti nekoliko najvažnijih:
- Brzina sajta kao presudan faktor za korisnika
- brzina sajta kao veoma važan deo SEO-a
- ime i opis fotografije kao deo optimizacije za pretraživače
- odlučujići uticaj na prodaju (često)
Slike su za razliku od reči-priča-narativa koje se postepeno GRADE – već gotove – cele. One direktno i jednostavno RADE.
Mehanizmi kako to one postižu nisu baš jednostavni za objasniti, ali provereno rade. Ta priča uz neke varijacije, deo je različitih psiholoških škola i teorija a marketinški stručnjaci je poprilično dobro koriste čak i kada je sasvim ne razumeju.
Jednostavno „slike“ donose neku svoju magiju…
Priprema i optimizacija fotografija – koraci
Slike kao geštalt…, obrasci, matrice