Fotografija pre i posle – jedna pored druge. Od početaka marketinga veoma korišćena tehnika dobila je svoju digitalnu verziju. Efektivne kada su jedna pored druge, postaju još impresivnije kada su FOTOGRAFIJE jedna preko druge…
„Pripovedanje – pričanje priče, slikama“ omiljena je tehnika sa bezbroj varijacija. Ponekad sasvim same ili uz minimum teksta. Ponekad kao paralelna priča, ili samo kao efektna dopuna teksta. Fotografija je od svog postanka sve prisutnije i omiljenije sredstvo komunikacije.
Foto verzija klasične priče: Od jadnika do junaka
Kad debeli smršaju, naborani se zategnu, stari se podmlade a žgoljavi razviju, slepi progledaju… Čudo je neophodno marketingu koliko i religiji… Zapravo i propoved je jedan od izvora modernog marketinga. Fotografija pre i posle odličan je alat za tu namenu.
Fotografija pre i posle – jedan primer iz prakse
Primer iz prakse. Dve fotografije nejednake oštrine i kvaliteta daju ipak upotrebljiv rezultat (samo za probu). U ovakvoj vrsti upotrebe veoma nam je važan kvalitet i dobra obrada u pripremi fotografija.
Pre i posle dijete, šminkanja, izbeljivanja zuba, programa vežbi, „tretrmana“ za peglanje bora…