Fotografija pre i posle – efektan marketinški prikaz

Fotografija pre i posle – jedna pored druge. Od početaka marketinga veoma korišćena tehnika dobila je svoju digitalnu verziju. Efektivne kada su jedna pored druge, postaju još impresivnije kada su FOTOGRAFIJE jedna preko druge…

„Pripovedanje – pričanje priče, slikama“ omiljena je tehnika sa bezbroj varijacija. Ponekad sasvim same ili uz minimum teksta. Ponekad kao paralelna priča, ili samo kao efektna dopuna teksta. Fotografija je od svog postanka sve prisutnije i omiljenije sredstvo komunikacije.

Pre i posle WP dodatak

Dodatak (plugin) koji ovaj atraktivni prikaz čini lako dostupnim na WordPress-u. Moguće je naravno (ako umete) i „ručno “ kodirati ovakav efekat.

franjevacki samostan u baču franjevacki samostan u baču color

Crno belo u boji - naslov je moguće i izostaviti (opciono)

Opis je tu da nam omogući pojašnjenje i pruži dodatne informacije.

Foto verzija klasične priče: Od jadnika do junaka

Kad debeli smršaju, naborani se zategnu, stari se podmlade a žgoljavi razviju, slepi progledaju… Čudo je neophodno marketingu koliko i religiji… Zapravo i propoved je jedan od izvora modernog marketinga. Fotografija pre i posle odličan je alat za tu namenu.

Fotografija pre i posle – jedan primer iz prakse

Primer iz prakse. Dve fotografije nejednake oštrine i kvaliteta daju ipak upotrebljiv rezultat (samo za probu). U ovakvoj vrsti upotrebe veoma nam je važan kvalitet i dobra obrada u pripremi fotografija.

Pre i posle CIRKONIJUMSKA KRUNICA

Opis u nekoliko reči

Pre i posle dijete, šminkanja, izbeljivanja zuba, programa vežbi, „tretrmana“ za peglanje bora…

Ventilator otežan zalepljenom prašinom

Opis koji pojašnjava sadržaj fotografija
prašina alt tekst
alt tekst

Naslov Slajdera

Opis Slajdera "Može ali i nemora.
Nekad treba i da se čisti
Scroll to Top